pátek 19. března 2010

Statečný Radek „nabančil“ zlodějovi



„Kolem půlnoci jsem slyšel nějaké bouchání a hluk v obýváku, tak jsem se tam šel podívat. Uviděl jsem, jak se někdo hrabe ve skříňce v obýváku. Podařilo se mi zloděje překvapit, chytil jsem ho a nabančil mu.“ Těmito slovy popisuje svůj zážitek z noci na středu Radek Charvát z Doloplaz-Poličky na Prostějovsku.

Poté se k Radkovi přidal jeho bratr a oba společně neúspěšného lapku hlídali až do příjezdu policie, kterou zavolala babička. Zloděj je ve vazbě a pokud bude odsouzen (což je v tomto případě více než pravděpodobné) hrozí mu až tři roky basy natvrdo.

Kronikář Prďácké kroniky vysoce oceňuje statečnost dvacetiletého Radka Charváta a rozhodl se zavést čestný titul „Statečný Radek“.
(ilustrační foto)

Žádné komentáře:

Okomentovat